wtorek, 20 stycznia 2015

4. Książki: "Hera moja miłość" Anna Onichimowska (Dream)

Cześć!
Witam wszystkich czytaczy, a w szczególności pożeraczy książek!:)
Na początku pragnę przeprosić, ale również wytłumaczyć się, gdyż niestety blogger nie chciał opublikować mojego posta... Już nie raz pisałam od nowa, ponieważ to, co napisałam po prostu znikało... Mam nadzieję, że nie pojawi się więcej takich problemów, co usprawniłoby bardzo dodawanie kolejnych postów.:)

Pierwszą książką, którą przeczytałam w tym roku jest "Hera moja miłość". Opowiada o uzależnieniu od narkotyków, jak możemy się domyślić z tytułu, ale także o problemach rodzinnych. Zobaczyłam w niej, jak bardzo środowisko, w którym żyjemy, a przede wszystkim rodzina, kształtuje nasz charakter, osobowość... Jak problemy, z którymi zderza się nasze życie, oddziałują na nas, zmieniają nas.


Czteroosobowa rodzina. Matka, dla której najważniejsza jest kariera. Ojciec - alkoholik. Siedemnastoletni Jacek wraz ze swoją dziewczyną lubi zapalić trawkę... A siedmioletni Michał jest po prostu ciekawy świata.




Lubię czytać o uzależnieniach, więc to nie pierwsza książka o narkotykach, po którą sięgnęłam. W internecie miała dosyć wysokie oceny, toteż spodziewałam się czegoś naprawdę dobrego. Osobiście nie przypadła mi jakoś wyjątkowo do gustu. Nie mogę jednak powiedzieć, że wcale mi się nie podobała. Po prostu liczyłam na więcej niż otrzymałam... ;)



Punkty, które wykreśliłam to:
1. Książka, której autorem jest kobieta.
2. Książka autora, którego utworów nigdy nie czytałam.
3. Książka, która ma 3 słowa w tytule.
4. Książka, której akcja dzieje się w naszym kraju.
5. Książka, w której występuje słowo "parapet".
6. Książka, w której pojawiają się używki.
7. Książka, w której pojawia się motyw snu.
8. Książka, w której ktoś umiera.


3 komentarze:

  1. Wydaje się ciekawa... chyba przeczytam :-)
    ~NieszczęśliwieZakochana

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zobaczyłam w niej, jak bardzo środowisko, w którym żyjemy, a przede wszystkim rodzina, kształtuje nasz charakter, osobowość... Jak problemy, z którymi zderza się nasze życie, oddziałują na nas, zmieniają nas." nie jest to odkrycie ameryki, nie trzeba czytać książek żeby to wiedzieć. odnoszac sie do problemow z bloggerem moze lepiej byloby pisac notki w wordzie i zapisac przed wrzuceniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, doszłam do tego za ostatnim razem, dziękuję.:) Jednak nie wiem jak uniknąć problemów z publikacją, jeśli masz jakiś pomysł, chętnie spróbuję!:)

      Usuń

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia