poniedziałek, 30 marca 2015

9. Książki: "Więcej cieni niż blasków" Patsy Brooks (Orbitka)

Hej! Niedawno skończyłam czytać książkę z serii "Nie dla mamy, nie dla taty, lecz dla każdej małolaty". Zdecydowałam się na "lekką" pozycję po ciężkiej i długiej przeprawie przez "Lalkę".

"Więcej cieni niż blasków" to opowieść o młodej dziewczynie, mającej problemy z nadwagą. Osiemnastoletnia Angie wraz z przyjacielem pomagają niepełnosprawnym dzieciom w domu opieki. Pewnego dnia, na skutek kłótni, ich przyjaźń zostaje wystawiona na próbę, wtedy wszystko zaczyna się komplikować...


Przyjemna książka, którą szybko się czyta. W zasadzie do przeczytania na jeden/dwa razy. :) W moim przypadku idealnie się sprawdziła jako przerywnik między bardziej ambitnymi książkami (lekturami szkolnymi). Bardzo polecam! :)

Z listy wykreśliłam tylko jeden punkt:
- Książka, której bohater ma imię na tę samą literę, co ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia