niedziela, 29 maja 2016

40. WIELKA ODWILŻ, czyli letnia reaktywacja i metamorfoza + zdjęć garść cz. 15

CZEŚĆ!

Po dość długiej nieobecności wywołanej brakiem czasu (wywołanym z kolei maturą i zakończeniem edukacji) wracam do Was z nowymi zdjęciami i postem niejako "wprowadzającym", ponieważ blog w najbliższym czasie przejdzie małą metamorfozę - nie tylko wizualną. Można powiedzieć (za o. Szustakiem), że... IDZIE NOWE!
Zapraszam. :)

Julia

Jeśli nie jesteście tu po raz pierwszy, zapewne wiecie, że blog prowadziłyśmy we dwie - Orbitka oraz Dream. Stąd też nazwa bloga - naszymi oczyma. Jednak lato to czas zmian. Od tej pory autorką wszystkich postów będę ja - Orbitka. Dream niestety wycofała się z blogowania. Bardzo dziękuję jej za wkład w tego bloga, za wspólnie spędzony czas przy jego tworzeniu oraz pisaniu wspólnych postów. :)



Z tego względu odrobinę zmieni się tematyka bloga. Jak da się zapewne zauważyć, większość postów, które publikowałam, zawierała zdjęcia. I tak też będzie teraz, blog będzie głównie fotograficzny. Żeby jednak nie było nudno, od czasu do czasu będę dorzucać tutaj inne ciekawe rzeczy - może jakiś przepis, może przemyślenia, może recenzja książki lub filmu, może poradnik... Okaże się. :)

Julia

Długo zastanawiałam się, czy w takim wypadku tworzyć nowego bloga, czy pozostać przy tym. Przecież zmieni się on diametralnie. Postanowiłam jednak pozostać przy tym, nie zmieniając nazwy, choć tak naprawdę będziecie mogli zobaczyć teraz wszystko moimi (nie naszymi) oczyma.

Wkrótce dokonam też metamorfozy wizualnej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba!

A tymczasem wracam do serii "Zdjęć garść", do której za każdym razem będę dorzucać od tej pory mały "backstage".

Dość gadania, do dzieła! Przed Wami Julia! :)


































 I tak, jak obiecałam, pierwszy backstage z sesji. :)








W kolejnym poście również zdjęcia - tym razem zobaczycie,
jak spisałam się po drugiej stronie obiektywu.
Zachęcam do śledzenia bloga! :)

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga dalej! :)
    Pozdrawiam :*

    https://claudiasusansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczyło mnie nawiązanie do o. Szustaka. Oczywiście mile. Kiedyś słuchałam jakiegoś jednego kazania. I słuchało się przyjemnie, choć nie należę do specjalnie gorliwych katolików. Fajnie, że Ty też wpadłaś na jego trop ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Tło super współgra z Julią. Szczerze jeśli będą tu wpisy nie tylko fotograficzne to zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za te zdjęcia! Również planuję wykonać podobne. Świetnie spisałaś się w roli fotografa, jak i Julia w roli modelki. Ma przecudowne włosy. Sama próbuje zapuścić, ale marnie mi to idzie :P

    Pozdrawiam!
    olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, bardzo optymistyczne zdjęcia! Mam nadzieję, że sama będziesz prowadzić bloga jeszcze lepiej ♥
    Pozdrawiam i zapraszam C:
    http://candilandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś śliczne zdjęcia ❤ zamawiam sesję :)

    ~JużSzczęśliwieZakochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zdjęcia :)
    www.fotoaliceblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. where is the place,show me please.

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia