piątek, 29 maja 2015

22. Książki: "Dom zbrodni" Agatha Christie (Dream)

Cześć!

Wczoraj zastanawiałam się, o czym mogę napisać posta, bo zostało mi jeszcze sporo stron książki, a bardzo chciałam się do Was odezwać.:) Dziś w szkole problem sam się rozwiązał... Skończyłam czytać "Dom zbrodni" Agathy Christie.
Czytałam już 8 książek tej autorki. Niektóre podobały mi się bardzo, inne trochę, ale były też takie, które całkowicie mnie rozczarowały. Kiedy sięgam po jej książki, zawsze zastanawiam się czy ta będzie genialna, dobra czy... niesatysfakcjonująca. I powiem szczerze, jestem zadowolona!:)

Niestety zapomniałam zrobić zdjęcie, a książkę już oddałam do biblioteki...:(



Bohaterem tego kryminału jest Charles, syn nadinspektora i narzeczony Sophii, której dziadek zostaje otruty (dla fanów Christie: trucizną nie jest arszenik!). Morderstwo staje pomiędzy narzeczonymi, ponieważ każdy z "Krzywego dworku" jest podejrzany. Każdy ma motyw. Każdemu brakuje odpowiedniego alibi. Kto okazał się trucicielem?



Opis bardzo krótki, gdyż nie chcę zdradzić żadnych zaskakujących szczegółów, jakie zafundowała nam Christie.;)








Czytając kryminały zazwyczaj sami szukamy rozwiązań. Czy je odgadłam? Ciężko powiedzieć... Przez większość książki domyślałam się, kto jest mordercą, jednak końcowe wydarzenia mnie zmyliły!

Co więcej mogę powiedzieć? Gorąco polecam!

Punkty, które wykreśliłam:
1. Kryminał.
2. Książka z miłosnym trójkątem.

1 komentarz:

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia