niedziela, 5 lipca 2015

28. Książki: "List w butelce" Nicholas Sparks (Dream)

Siemankooo.;)

 Dziś ciężkie zadanie przede mną! Przeczytałam kolejną książkę Nicholasa Sparksa pt.: "List w butelce" i wiem, że nie opiszę jej tak, jak powinnam...

Uwielbiam książki tego autora! Podoba mi się styl jego pisania, a także historie, które są bardzo interesujące. Łatwo wczuć się w życie, uczucia bohaterów. Niestety mają jedną wadę - czasami łamią serce...

"List w butelce" to historia o przeznaczeniu i miłości. Theresa - kobieta zdradzona przez męża, po rozwodzie, Garrett - młody wdowiec i listy... Listy w butelkach wyrzucane w morze.;)

Nie chcę rozpisywać się zbyt dużo na temat tej książki, ponieważ jest cudowna, a opis brzmi jak kiczowate romansidło. Bardzo mocno polecam, naprawdę wspaniała książka.:)

Punkty, które wykreśliłam:
1. Książka z niebieskim tytułem.
2. Romans.
3. Książka, która sprawi, że będę płakać.

2 komentarze:

  1. Na jej podstawie powstał film?
    A książkę pewnie przeczytam jak tylko będzie w bibliotece...

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia