piątek, 14 sierpnia 2015

34. Zdjęć garść cz. 11 (Orbitka)

Witajcie ponownie!

Tym razem pojawiam się z owocami czerwcowej sesji z Julią. Dopiero teraz znalazłam trochę czasu na obróbkę zdjęć, mam jeszcze kilka sesji nieobrobionych, a tu już szykują się kolejne letnie spotkania z aparatem i moimi cudownymi modelkami! :) Będzie co oglądać, więc jeszcze raz zachęcam do odwiedzania bloga i komentowania wpisów, to bardzo motywuje do działania.

Enjoy!
























PS. Lada dzień pojawi się też recenzja książki "Cień wiatru". Zachęcam do śledzenia bloga. :)

6 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, pierwsze spodobało mi się szczególnie:)
    zapraszam do obejrzenia moich zdjęć, są w najnowszym poście!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Pierwsze jest po prostu genialne! Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście : Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe. Co do pozostałych: widzę, że mamy ten sam problem: przesadzamy z kontrastem przy obróbce. Ja planuję się poprawić haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba. Myślę, że lepiej wychodzą Ci zdjęcia gdzie modelka nie patrzy bezpośrednio w obiektyw bo wydaje się czuć niekomfortowo ;)

    Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia