wtorek, 9 sierpnia 2016

45. Książki: "Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett

A w zasadzie Bóg nigdy nie mruga. 50 lekcji na trudniejsze chwile w życiu Reginy Brett to książka, która podbiła serca czytelników na całym świecie w zaledwie kilka miesięcy. Jak to możliwe, że nikomu nie znana felietonistka zrobiła tak dużą karierę w tak krótkim czasie? Jak przyciągnęła aż tylu fanów?

Napisała konkret. 50 lekcji na gorsze dni. Konkretne wskazówki. Ludzie dziś potrzebują czegoś takiego, szukają szczęścia, ale najczęściej nie wiedzą, jak je znaleźć. Regina Brett zebrała swoje doświadczenia życiowe i napisała, co - jej zdaniem - może wpłynąć pozytywnie na nasze życie i wnieść w nie trochę radości.



Jeśli chodzi o moją opinię - pozytywna, chociaż... Spodziewałam się czegoś jeszcze lepszego. Bardzo długo "polowałam" na tę książkę, bardzo chciałam ją przeczytać. Opinie były pozytywne i w ten sposób wytworzył się w mojej głowie pewien obraz tej książki - po prostu zbyt idealny.

Ale, mimo wszystko, nie zawiodłam się. "Bóg nigdy nie mruga" to pozycja, którą warto polecić każdemu. Autorka inspiruje, zachęca do działania, podjęcia konkretnych kroków, które zmienią nasze życie na lepsze. Choć jedne lekcje były ciekawsze, a inne mniej, całościowo książka jest bardzo dobra. I - jeszcze jeden plus - czyta się bardzo szybko, historie Brett niesamowicie wciągają.


Warto też podkreślić, że nie jest to książka "na jeden raz". By faktycznie wyciągnąć wnioski, dobrze jest robić przerwy między poszczególnymi lekcjami. Ja, czytając tę pozycję, czytałam również w międzyczasie inne książki, by móc wynieść z niej jak najwięcej.


Jeśli jeszcze się zastanawiasz, po prostu dopisz tę książkę do listy i przeczytaj ją przy najbliższej możliwej okazji. Warto!

5 komentarzy:

  1. Jest to książka, która gdzieś tam widnieje na mojej liście. rzadko czytam poradniki, a kiedy czuję się kiepsko to mam inne metody. Wiadomo - każdy jest inny. Myślę, że my ludzie potrzebujem takich książek "odskoczni", ponieważ każdy jest jakoś przytłoczony światem, drugim człowiekiem...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już gdzieś widziałam tą książkę, ale jakoś mnie do niej nie ciągnęło... Dzięki Tobie chyba ją zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka Brett jest po prostu napisana po amerykańsku; zawiera przykłady tego, o czym ona pisze, a takie osobiste historie zapamiętuje się najlepiej.
    Bardzo mi się podobała, zwłaszcza kolejne części! Czytałaś?

    OdpowiedzUsuń

Jestem bardzo wdzięczna za każdy pozostawiony komentarz. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia